Pagina 1 din 2 12 UltimUltim
Sunt afisate rezultatele de la 1 la 10 din 14

Thread: Pro-X Protectant - bandouri si chedere

Nou Venit strafe's Avatar
    Data inscrierii
    aprilie 2019
    Varsta
    32
    Posturi
    13
    Thanks
    4

Implicit Pro-X Protectant - bandouri si chedere

Salutare tuturor,

Vreau sa incep prin a spune ca sunt un incepator al detailingului, boala pe care am capatat-o dupa ce mi-am polishat masina (la un atelier) si am inceput sa caut detalii despre intretinere; initial cautam o spalatorie mai decenta unde sa nu foloseasca carpe din piele de caprioara, dupa care am zis ca ma descurc sa o spal singur la self service, iar dupa experienta neplacuta cu self service (spuma de calitate indoielnica, cablul pistolului prost amplasat astfel incat mereu lovea in masina si trebuia cu o mana sa-l tin si cu alta sa folosesc pistolul si era un chin) am apelat la bunavointa socrilor care m-au lasat sa imi spal masinile la ei in curte. Am cumparat un curatitor cu presiune dupa indelungi cautari (am mai avut un Bosch Aquatak la care au cedat internele, fiind tot din plastic, care s-a copt) - am ramas la un Stanley de 2200w, 450 de lei la Brico Depot, destul de decent, pompa de metal cu amorsare, 150 bari presiune maxima, nominal 115, filtru pentru apa, furtun de 8 metri etc

Dupa ce m-am interesat despre ce am nevoie pentru o spalare ca la carte, am pompat cateva milioane in galeti, grit guarduri, manusi de spalare, pulverizatoare, perii de jante, prosoape de uscare (Auto Finesse Aqua Deluxe - recomand, eu am SUV si nu pot sa-l storc dupa ce usuc masina), spume, sampoane, APC, tratamente piele, tratamente plastic, tire shine, quick detailer (Optimum No Rinse - cel mai versatil sampon, il folosesc pe post de QD, acum am dat comanda de CarPro EliXir, vedem ce o iesi) si multe alte chestii care nu imi vin in cap acum.

Acum ca v-am plictisit cu introducerea, sa ajungem si la ceea ce voiam sa prezint de fapt.