Sunt afisate rezultatele de la 1 la 5 din 5

Thread: Subaru Outback - de weekend si calatorii

  1. #1
    Membru incepator
    Data inscrierii
    iulie 2017
    Locatie
    Bucuresti
    Posturi
    45
    Thanks
    12
    Thanked 45 Times in 16 Posts
    Rep Power
    1

    Implicit Subaru Outback - de weekend si calatorii

    Daca v-am prezentat masina sotiei, care este si calul de bataie prin oras, sa va prezint si una din japoneze. Este masina noastra de weekend si concedii, mers la socrii mei la aproape 300km distanta si asa mai departe.

    Masina asta este la mine de un an, am facut deja 14.000km cu ea, concedii in Grecia, Bulgaria si prin tara, am depasit valoarea achizitiei in reparatii si imbunatatiri, dar pentru partea tehnica va pot indruma la un alt jurnal de bord.
    A fost masina unui veterinar de prin zona BV si a folosit-o ca masina de munca. Cand spun masina de munca, ma refer cu adevarat la munca de veterinar in zona de munte... carat saci de cereale, animale, urcat dealuri si altele. Era aproape de stadiul de dezmembrari.

    Interiorul l-am facut imediat, ca sa pot circula cu ea in siguranta. Apoi au urmat multe luni de reparatii de ordin tehnic si abia acum, la un an distanta a primit si atentie la exterior. Doar o parte mica din reparatii mecanice le-am facut eu, cat despre detailing 100% eu.

    Am sa pun poze si mai vechi si mai recente. Sper sa va placa. Eu sunt multumit de rezultat. Sunt si cateva poze cu munca de vopsit/reconditionat, nu doar detailing clasic.





    Aceasta este o bara de rigidizare intre turnichetii amortizoarelor fata.

























    Filtrul de polen:


    Sistemul de franare spate reconditionat (garnituri, placute, vopsit suport etrier etc.)







    Cu defectele din lac nu am poze "before" dar cred ca va puteti imagina niste manere de usi complet zgariate de unghii. Domnul mai purta si ghiuluri. Bara spate era distrusa de lenea care se abatuse asupra proprietarului, astfel ca roti, saci si alte obiecte erau tarate din portbagaj peste bara.

    In marea majoritate am folosit Menzerna 2500 cu burete galben rupes pe DA la viteza 4.5 sau 5. Zgarieturile au fost abordate diferit, cu wet sanding 3000, Menzerna 400 cu burete verde rupes si apoi super finish 3500 pe burete de polish galben rupes (am vrut eu putin mai multa taiere din burete).
    Stopurile si folia de pe faruri cu menzerna 400 si apoi super finish 3500 pe buretele galben rupes.

    Din pacate capota are defecte permanente de la gainat lasat cu lunile. Am facut un test pe unul cu dry sanding 2000, wet sanding 300, burete cut + menzerna 400 si polish galben cu menzerna 2500. Este o imbunatatire, dar tot se vede gaura din lac. Acum parca defectul este usor bagat sub strat de lac. am decis ca nu merita efortul pentru o imbunatatire atat de mica, avand in vedere numarul foarte mare de pete.

    La final Menzerna power lock aplicat cu DA cu buretele alb rupes. Excelenta decizie pentru ca s-a aplicat repede si subtire si s-a indepartat imediat. Pe alocuri am mai pus Autobalm de la Bilt Hamber.







    Sub litere aveam multe zgarieturi. Banuiala mea este ca cineva a scos un sticker vechi cu unghiile. Era o mazgalitura. wet sanding, cut si super finish:








    NO FILTER:



    - - - Updated - - -

    Am uitat sa mentionez, mi-a luat doua zile si un nurofen pentru durerile de spate.

    Am stat 3 ore!!! sa decontaminez masina. Avea super multe urme de asfalt "colectat" in vara pe un drum in lucru. Erau atat de tare lipite, ca solutiile de bug & tar remover abia au scos jumatate din puncte. Restul la argila bilt hamber regular/medium (am uitat cum se numeste).
    Consider insa ca a fost un pas extrem de important. Nu am avut deloc holograme, nici pe stalpi sau bare unde am folosit rotary in loc de DA in faza de taiere. Buretii spalati dupa fiecare panou sau chiar mai des in cazul barelor.
    Am observat ca Menzerna 400 lucreaza bine cu buretele usor umed. Altfel face super mult praf, indiferent de viteza setata pe DA. O sa incerc si pad de microfibra in viitor.

    Polishul a fost lucrat 8-9 treceri cu ultimele 2-3 fara presiune aplicata. Astfel, nu am mai avut nevoie de finish, ci direct protectie.

    Nu pot declara starea lacului de Subaru (soft/medium/hard) pentru ca masina a fost revopsita. Am indepartat cu ocazia asta si urme de lac scurs cu hartie abraziva.

    Per total un cosmar intrucat sunt multe zone in care nu incape buretele de 5.5" si trebuia sa trec la 3".
    Last edited by MihaiFlorescu; 02 octombrie 2017 at 11:00.

  2. The Following 6 Users Say Thank You to MihaiFlorescu For This Useful Post:

    aRa (02 octombrie 2017), Azzuro (02 octombrie 2017), FAP (02 octombrie 2017), nazy (02 octombrie 2017), SE-SAYD (02 octombrie 2017), Wagner (06 octombrie 2017)

  3. #2
    Membru incepator daciagty's Avatar
    Data inscrierii
    iulie 2011
    Locatie
    Oradea
    Varsta
    43
    Posturi
    33
    Thanks
    9
    Thanked 8 Times in 3 Posts
    Rep Power
    7

    Implicit

    Oauuuu!
    Nu am vazut masina inainte de a te apuca de ea (desi ne cunoastem "virtual" de pe forumul dedicat acestei marci) ... insa rezultatul final e ... SUPER!!!
    Bravo!
    Ce masina(i) de polish ai folosit?

  4. #3
    Membru incepator
    Data inscrierii
    iulie 2017
    Locatie
    Bucuresti
    Posturi
    45
    Thanks
    12
    Thanked 45 Times in 16 Posts
    Rep Power
    1

    Implicit

    1: 2000 dry sanding, 3000 wet sanding, cut & polish, fara protectie pentru o zona cu zgarieturi si ceva urme mai superficiale de rahat de pasare

    https://youtu.be/tQWM2Vn_e5A


    2: Doar polish, pe zonele mai putin afectate, fara protectie sau glaze, sters cu IPA 1:1

    https://youtu.be/0EvVq8Bm_cA

    - - - Updated - - -

    Salutare si aici! Chiar iti cautam masina sa vad daca ai scris pe aici mai multe cu protectia ceramica si ce ai mai facut la ea.

    Masinile: DAS 6 pro+ cu bureti de 5.5 si un rotary Kraus cu 3 seturi de talere, de la 3 "in jos. Este identica cu ShineMate EP803 doar ca scrie KRAUS si este luata direct din Germania.
    Last edited by MihaiFlorescu; 02 octombrie 2017 at 12:39.

  5. #4
    Membru incepator
    Data inscrierii
    iulie 2017
    Locatie
    Bucuresti
    Posturi
    45
    Thanks
    12
    Thanked 45 Times in 16 Posts
    Rep Power
    1

    Implicit

    Daca tot am trecut la rotile de iarna, am avut ocazia sa le depozitez cu grija pe cele de vara. Acestea au fost protejate in primavara cu bilt hamber autobalm (doar asta aveam la indemana) iar cele de pe spate au mai fost spalate in vara si protejate cu rim wax.

    Spalarea a fost efectuata de fiecare data cu Valet Pro - Bilberry Wheel Cleaner. Acum a fost nevoie de doua "maini" si de argila pentru a scoate niste puncte de bitum.

    Se vede ca cele de pe spate sunt mult mai curate, dar am si alte placute acolo.









    La final, au primit un strat nou de rim wax si un gel de cauciucuri.






  6. The Following 3 Users Say Thank You to MihaiFlorescu For This Useful Post:

    hadrian27 (27 noiembrie 2017), ionutz_cjv5 (29 noiembrie 2017), SilviuRadu (27 noiembrie 2017)

  7. #5
    Membru incepator
    Data inscrierii
    iulie 2017
    Locatie
    Bucuresti
    Posturi
    45
    Thanks
    12
    Thanked 45 Times in 16 Posts
    Rep Power
    1

    Implicit

    Dupa aproape 3 luni si 3-4 spalari destul de agresive, cu spuma de la spalatorii si o spalare cu ONR.

    In poza masina era dupa doua zile de mers prin ploaie si o noapte in care a stat la uscat. Am ramas surprins ca dupa toate astea inca arata bine efectul de la Menzerna Power Lock



    Ma distreaza ca la opririle de la semafor vine toata apa de pe plafon pe parbriz cu viteza si in cantitati mari.

  8. The Following 4 Users Say Thank You to MihaiFlorescu For This Useful Post:

    Cata_B (06 decembrie 2017), hadrian27 (05 decembrie 2017), ionutz_cjv5 (11 decembrie 2017), Reviver (05 decembrie 2017)

Reguli de Postare

  • Nu poti creea thread-uri noi.
  • Nu poti sa raspunzi
  • Nu poti sa adaugi atasamente
  • Nu poti sa iti modifici posturile
  •