Pagina 4 din 4 PrimulPrimul 1234
Sunt afisate rezultatele de la 31 la 36 din 36

Thread: Detailing pentru un incepator fara timp liber....

  1. #31
    Senior Member Cris Detailing's Avatar
    Data inscrierii
    august 2011
    Locatie
    Moldova Noua
    Varsta
    42
    Posturi
    1,038
    Thanks
    927
    Thanked 1,263 Times in 493 Posts
    Rep Power
    16

    Implicit

    Frumos rezultat,felicitari pentru munca depusa.

  2. #32
    Pasionat de detailing
    Data inscrierii
    august 2016
    Locatie
    Bacau
    Posturi
    53
    Thanks
    18
    Thanked 60 Times in 19 Posts
    Rep Power
    2

    Implicit

    Multumesc pentru rabdare!
    Mazda 6, CD175
    Mazda 3, G165

  3. The Following User Says Thank You to Hadrian For This Useful Post:

    Cris Detailing (02 noiembrie 2016)

  4. #33
    Administrator ionutz_cjv5's Avatar
    Data inscrierii
    aprilie 2010
    Locatie
    Gherla & Cluj
    Varsta
    36
    Posturi
    6,268
    Thanks
    5,870
    Thanked 3,169 Times in 1,554 Posts
    Rep Power
    25

    Implicit

    Felicitari!

  5. #34
    Pasionat de detailing
    Data inscrierii
    august 2016
    Locatie
    Bacau
    Posturi
    53
    Thanks
    18
    Thanked 60 Times in 19 Posts
    Rep Power
    2

    Implicit

    Buna seara!

    Week-end-ul asta a fost "dedicat" masinii nevestii. Asa cum am spus si intr-un post anterior, Mazda 3, G165, iulie 2016, rulaj aproximativ 3000km. Spre deosebire de a mea, a beneficiat de ceara aplicata din prima saptamana dupa cumparare, dar nu a "beneficiat" niciodata de o decontaminare completa, asa ca procesul de detailing a cuprins toate etapele pe care le-am aplicat si celeilalte.

    Dupa prespalare, spalare(exact ca si la cealalta) am aplicat BiltHamber Korrosol. Ma asteptam sa consum produsul degeaba, dar am fost surprins, pentru ca dupa vreo 5-10 minute, pe jos arata cam asa:

    20161104_114346.jpg

    IMG_8246.jpg

    IMG_8247.jpg

    IMG_8249.jpg

    Apoi a urmat 1Z Acrysol pe partea inferioara a caroseriei. Am clatit cu presiune apoi a urmat argila. Pentru cei care inca nu cred ca o masina noua are nevoie de decontaminare mecanica, cam asa arata argila dupa 1/4 din cupola:

    20161104_130504.jpg

    Apoi am spalat inca o data cu BiltHamber Surfex HD(5%), uscare si Menzerna TopInspection (a 2-a zi). De data asta am invatat din experienta anterioara si stergerea cu TopInspection am facut-o mai responsabil si in consecinta nu a trebuit sa ma "lupt" cu urme dupa aceea.

    Am aplicat si pe masina asta Wolf's Nano Glaze, de data asta nu pentru a acoperi defecte ci doar pentru efectul estetic. Tot cu DAS 6 Pro Plus am aplicat, a mers mai repede de data asta pentru ca stiam la ce sa ma astept, dar tot nu mi s-a parut ca am reusit sa fac padul sa se invarta constant cu toate ca glaze-ul a disparut pe suprafata (cred ca imi mai trebuie antrenament). Masina nu prea are defecte pentru ca nu a fost spalata niciodata la spalatorie(spre deosebire de cealalta), iar cele care exista, sunt capatate prin parcare, sunt putine dar sunt destul de profunde incat sa nu ma astept sa iasa cu glaze-ul. La sfarsit, 2 straturi de Bodyguard la distanta de 3 ore, iar rezultatul final arata cam asa:

    IMG_8256.jpg

    IMG_8274.jpg

    IMG_8287.jpg

    IMG_8289.jpg

    IMG_8291.jpg

    IMG_8297.jpg

    IMG_8258.jpg

    In paralel, am lucrat si la seturile de roti de iarna. Sunt foarte curios cum va rezista Bodyguardul pe jante, in special pe cele negre....sunt negru mat, nu stiu cat se remarca din poze. Au primit cam acelasi tratament ca si masinile: prespalare, spalare cu sampon combinat cu Surfex HD, Sonax Full Effect, 1Z Acrysol, argila, spalare din nou cu Surfex HD, Wolf's Nano Glaze(aplicat manual cu aplicator de microfibra), 2 straturi de Bodyguard iar pe anvelope Finish Kare 108 Top Kote. Rezultatul:

    IMG_8272.jpg

    IMG_8273.jpg

    Cu toate ca masina asta este mai mica si ca deja eram obisnuit cu etapele procesului si cu modul de aplicare a substantelor, rotile au avut nevoie de destul timp in plus incat toata treaba s-a intins pe parcursul a 2 zile totalizand vreo 16 ore de lucru(comparabil cu durata de la masina "inaugurala"). Dar totul e bine cand se termina cu bine. In cazul meu, 2 week-end-uri facute praf si dureri de multiple articulatii si bucati de coloana(noroc ca sunt in bransa si ma descurc ) se traduc asa:

    IMG_8298.jpg

    IMG_8299.jpg

    IMG_8305.jpg

    Si pentru ca am prins o ploaie usoara imediat dupa ce o spalasem pe prima cu Nano Bathe si aplicasem Nano QD(m-am lacomit ca tzaranul si am pus prea mult QD de am transpirat la buffing dar a iesit pana la urma), voi incheia cu traditionala poza cu beading.......

    20161102_141915.jpg

    O seara buna si spor la treaba!
    Mazda 6, CD175
    Mazda 3, G165

  6. The Following 11 Users Say Thank You to Hadrian For This Useful Post:

    + Show/Hide list of the thanked

    aRa (19 noiembrie 2016), Cris Detailing (08 noiembrie 2016), hadrian27 (19 februarie 2017), ionutz_cjv5 (08 noiembrie 2016), kidmanis (13 noiembrie 2016), mad3lin (09 noiembrie 2016), nazy (08 noiembrie 2016), Ostap Bender (08 noiembrie 2016), Ovy07 (10 noiembrie 2016), radu20 (08 noiembrie 2016), vvede (08 noiembrie 2016)

  7. #35
    Pasionat de detailing
    Data inscrierii
    august 2016
    Locatie
    Bacau
    Posturi
    53
    Thanks
    18
    Thanked 60 Times in 19 Posts
    Rep Power
    2

    Implicit

    Revin dupa un an sa updatez informatiile pe aici, in speranta ca ii vor fi folositoare si altcuiva aflat in situatia mea.
    Din cauza faptului ca in ultima vreme nu am avut mult timp ma gandeam ca anul asta nu apuc sa rezolv nimic cu detailingul masinilor. Am prins insa o perioada mai libera si weekendul trecut am bagat-o pe cea rosie in garaj si m-am apucat de treaba.
    Ca si context: a fost spalata in mod regulat la self-wash, din acela cu sampon sub presiune, si uscata in mers(5-6 km cu 80-120km/h). De 2 ori am spalat-o in fata casei si am aplicat NanoQD. Masina are acum 16000km, deci de la ultima aplicare a parcurs cca 13.000km.
    Se prezenta destul de bine: nu ramanea foarte mult traffic-film pe ea dupa spalare, dar nu mai exista hidrofobie evidenta(beading si/sau sheeting).
    Din punct de vedere al operatiunilor am facut cam ce facusem si acum un an, cu exceptia aplicarii glaze-ului(nu aveam nici mult timp la dispozitie si nici Ionutz nu a mai avut orbitala de inchiriat - cred ca imi cumpar un Shine-Mate pana la urma).
    A fost cam asa: prespalare cu Magifoam in lance LS - spalare 2BM cu amestec de Sampon Wolf Nano si Surfex HD 8% - clatire cu jet - uscare - BiltHamber Korrosol pe toata caroseria - clatire cu jet - Acrysol(ii zice altfel acum) pe partile inferioare - argila BiltHamber Soft - spalare 2BM cu Surfex HD 8% - uscare - 2 aplicari de Bodyguard la diferenta de 3 ore - Nano QD dupa 26-27 ore.
    Impresii:
    - mi s-a parut extraordinar de curata argila de data asta, comparativ cu data trecuta cand masina era practic noua. Se simtea inclusiv "la mana" ca nu mai este asa rugoasa caroseria. Citisem pe undeva pe forum o comparatie, din punctul asta de vedere, intre FK1000P si Fusso si eram chiar curios cum va fi la mine. Se pare ca BG nu aduna asa multi contaminanti(poze mai jos cu argila dupa jumatate de capota si jumatate de plafon, versus cea de anul trecut, de mai sus, unde era doar 1/4 din element)
    - si contaminarea cu particule metalice mi s-a parut mai usoara decat anul trecut(la fel, poza mai jos)
    - te obisnuiesti in timp cu procedeele astea si castigi destul de mult timp, asa ca cei care vor sa se apuce sa stie ca doar inceputul e foarte greu, dupa aia devine "doar" greu
    - consumul de materiale nu e asa infricosator(cu exceptia Korrosolului - jumate de flacon). Nu am ajuns inca la jumatatea flaconului de BG si nici nu cred ca ajung weekendul asta cand intra cea neagra in garaj.
    Ca de obicei, daca cineva are vreo observatie, sunt deschis la sugestii.
    O seara buna tuturor!

    Trimis de pe al meu SM-G900F folosind Tapatalk
    Mazda 6, CD175
    Mazda 3, G165

  8. The Following 6 Users Say Thank You to Hadrian For This Useful Post:

    Allex (28 noiembrie 2017), andydany (28 noiembrie 2017), Cris Detailing (29 noiembrie 2017), ionutz_cjv5 (29 noiembrie 2017), nazy (27 noiembrie 2017), Stefan91 (28 noiembrie 2017)

  9. #36
    Pasionat de detailing
    Data inscrierii
    august 2016
    Locatie
    Bacau
    Posturi
    53
    Thanks
    18
    Thanked 60 Times in 19 Posts
    Rep Power
    2

    Implicit

    Weekendul care tocmai s-a incheiat m-am ocupat cu pregatirea celeilalte masini. Exploatarea ei este diferita fata de prima: este masina cu care plecam din localitate si in consecinta viteze mai mari. Are si mai multi kilometri....vreo 18.000. Din punctul de vedere al intretinerii nu exista diferente intre ele.
    Am fost neplacut surprins de cum s-au tradus diferentele astea in dificultatea curatarii: cand am dat cu Korrosol s-a inrosit tot pe jos(cam la fel ca anul trecut) iar la partea cu argila pur-si-simplu a scos untul din mine. Pe partea inferioara a portierelor, era suficient sa fac 4-5 miscari du-te-vino ca deja argila era prea contaminata si trebuia impaturita. A trebuit sa impaturesc argila de vreo 6-7 ori la fiecare portiera(eram asa de "plin de spume" ca am uitat si de poze). Pot spune ca anul asta decontaminarea a fost mai grea decat anul trecut, la masina asta.
    Dupa tot chinul insa, la fel ca si anul trecut, rezultatul m-a facut sa uit de transpiratie.
    Concluzia este ca pentru utilizarea urbana, cum e la cea rosie, Bodyguardul isi face treaba timp de 1 an, dar cand vine vorba de viteze mai mari si utilizare un pic mai intensa pare sa nu reziste pe masina atat de mult. Asa ca, chiar daca mai am jumate de sticla de Bodyguard, probabil ca la anul voi incerca ceva mai longeviv....CQuartz...?!?
    In final, salutari si niste poze.


    Trimis de pe al meu SM-G900F folosind Tapatalk
    Mazda 6, CD175
    Mazda 3, G165

  10. The Following 5 Users Say Thank You to Hadrian For This Useful Post:

    Cris Detailing (04 decembrie 2017), hadrian27 (04 decembrie 2017), ionutz_cjv5 (11 decembrie 2017), MihaiFlorescu (05 decembrie 2017), nazy (06 decembrie 2017)

Pagina 4 din 4 PrimulPrimul 1234

Reguli de Postare

  • Nu poti creea thread-uri noi.
  • Nu poti sa raspunzi
  • Nu poti sa adaugi atasamente
  • Nu poti sa iti modifici posturile
  •