Pagina 36 din 36 PrimulPrimul ... 263233343536
Sunt afisate rezultatele de la 351 la 356 din 356

Thread: Discutii despre uleiuri

  1. #351
    Nou Venit
    Data inscrierii
    august 2016
    Locatie
    Iasi Romania
    Posturi
    4
    Thanks
    0
    Thanked 2 Times in 2 Posts
    Rep Power
    2

    Implicit

    Conform zicalei " masina cea mai buna, este cea pe care o ai ", imi permit sa cred ca nimeni nu poate convinge pe altcineva doar prin argumente tehnice.
    In Rom avem destule motive sa ne ingrijoram de ceea ce punem in motoare.
    Eu personal, am participat la desfacere de motoare tunate dupa 200 mii km de deforja si am ramas uimit de LIPSA uzurii, mai ales in axul cu came.
    Desi nu am studii de specialitate in domeniu, m-am perfectionat singur, avand grija sa urmaresc performantele si uzura motoarelor.
    Imi exprim regretul, ca desi va apreciez experienta si cunostintele, nu ma pot dezice de propriile convingeri.
    Uleiul pus in tdi PD era un Amtecol 5w 40 cj-4, de care toti utilizatorii din zona sunt mai mult decat multumiti.
    In alta ordine de idei, eu nu tin cont de nici o norma impusa de constructorii de autoturisme...sunt simple politici financiare, care obliga necunoscatorul sa puna in motor un Brand si nu un ulei.
    Romanii cred in doua lucruri...in Televizor si in Etichete.
    Eu cred in experienta americanilor in lubrifiere si in permanenta lor cercetare.
    Astept cu nerabdare, noua norma CK-4, ce va aparea in decembrie.
    Sa va mearga toate unse.

  2. The Following User Says Thank You to xeramic For This Useful Post:

    di dario (25 august 2016)

  3. #352
    Premium user OvidiuH's Avatar
    Data inscrierii
    aprilie 2011
    Locatie
    Bucuresti
    Varsta
    36
    Posturi
    5,569
    Thanks
    640
    Thanked 4,279 Times in 1,660 Posts
    Rep Power
    37

    Implicit

    Reiterez ceea ce a spus si Toni in urma cu doua pagini. Va rog pastrati un ton amical si sa dezbateti pe idei si argumente, fara atacuri la persoana, fie ele mai voalate sau nu.

  4. The Following 3 Users Say Thank You to OvidiuH For This Useful Post:

    di dario (26 august 2016), i860 (26 august 2016), Zveroboy (26 august 2016)

  5. #353
    Nou Venit
    Data inscrierii
    iunie 2016
    Locatie
    UK
    Posturi
    3
    Thanks
    4
    Thanked 9 Times in 3 Posts
    Rep Power
    2

    Implicit

    Asa arata uleiul meu sh dupa 4480 km si cateodata vede talpa =)).
    http://imgur.com/a/ECvG8

  6. The Following 2 Users Say Thank You to i860 For This Useful Post:

    di dario (26 august 2016), Zveroboy (26 august 2016)

  7. #354
    Pasionat de detailing moshuu's Avatar
    Data inscrierii
    august 2012
    Locatie
    Timisoara
    Varsta
    66
    Posturi
    621
    Thanks
    697
    Thanked 618 Times in 284 Posts
    Rep Power
    9

    Implicit

    Salut prieteni, nu trebuia sa intervin pentru ca topicul se numeste: Discutii despre uleiuri iar discutiile sint discuti libere ca la o bere. Ce vrea eu sa se inteleaga este ca cel care stie cel mai bine ce ulei trebuie sa se folseasca pentru motorul respectiv este doar fabricantul acestuia si asa se gaseste in manualul de intretinere al autoturismului respectiv. Constructorul motorului nu impune nici un brand, doar norme ale uleiului respectiv.
    Respectind manual de intretinere care se refera si la alte materiale ca : vaseline si el sint de mai multe feluri si se folosesc selectiv in functie de mecanismele ce trebui lubrefiate; antigel care si el este diferit in functie de materialele din care este construit sistemul de racire; lichidul de frina lichidul de spalare a parbrizului etc.
    Materialele acestea sint folosite in service, iar ei daca nu l-ar respecta, ar avea probleme mari, dar ei merg pe mina producatorului masinii respective si nu gresesc.
    Si atunci se pune intrebarea de ce sa nu folosim uleiul recomandat de producator?? Numai bine... poate cindva am sa va povestesc intimplari de service cu uleiuri neconforme. Sal"tare.

  8. The Following 6 Users Say Thank You to moshuu For This Useful Post:

    Azzuro (26 august 2016), di dario (26 august 2016), i860 (26 august 2016), ionutz_cjv5 (28 august 2016), radu20 (26 august 2016), Zveroboy (26 august 2016)

  9. #355
    Pasionat de detailing Kspic's Avatar
    Data inscrierii
    iunie 2014
    Locatie
    Brasov
    Varsta
    22
    Posturi
    245
    Thanks
    159
    Thanked 217 Times in 107 Posts
    Rep Power
    4

    Implicit

    Moshuu, daca ai stat sa urmaresti pagina anterioara cand colegul didario a recomandat o tona de uleiuri de camion pentru toata lumea initial dupa care doar pentru colegul cu uleiuri de SUA, eu am spus clar ca in masinile moderne nu se baga astfel de uleiuri decat daca exista o analiza de ulei uzat pe motorul respectiv cu uleiul respectiv care sa confirme uzurile mai mici deci compatibilitatea.

    Pentru VW de ce sa nu folosim uleiul OE ?

    In primul rand VW are doua uleiuri OE.
    1. Vapsoil 0w30 si 5w30 ambele 504 507 ambele Shell. Mai precis este vorba de Shell Helix Ultra AV-L 5w30 si 0w30.
    2. Castrol Edge FST 5w30, Castrol Edge Titanium LL FST 5w30 si Castrol Edge Pro Long Life III 5w30.

    Uleiurile Vapsoil sunt uleiuri OK pentru ca shell este genul de firma care isi da interesul in producerea lor. In TDS-ul uleiului vezi testele de industrie facute si aprobarile primite.
    Uleiul Castrol este o mica mare crima pentru motor. Baietii nu au investit prea mult in uleiurile de norma 504 507 mai precis in reducerea uzurilor.

    Nu trebuie nimanu scoala multa pentru a citi o analiza de ulei uzat ca sa citeasca acest buletin
    http://www.bobistheoilguy.com/forums...Gr#Post4119629


    Inca un aspect.
    - in grupul VAG pentru Porsche diesel moderne se folosesc uleiurile Porsche C30 care pe bidonale de ulei multimarca vine la pachet cu 504 507, BMW LL04 si MB 229.51. Deci pentru motoarele de porsche si vw avem un ulei comun, cel putin la diesel acum vorbind.
    Grupul VAG a decis utilizarea de catre Porsche si Bentley de ulei Mobil1 ESP 5w30 nu de castrol, care si el avea porsche C30 ca aprobare. Oare ce de ce nu au folosit tot castrol ?
    - Cupa AUDI TT nu a ales utilizarea de castrol. Ci de ravenol VMP 5w30 care este tot un ulei multimarca, tot de comert, cu toate aprobarile posibile pentru el.
    - Firma ABT Germania de ce nu foloseste uleiul Castrol pentru reviziile masinilor cu minim Stage 1 ?


    Legat de BMW

    BMW au fost tari, au renuntat la castrol si au facut parteneriat cu Shell. Acum Shell produce pentru BMW uleiuri in ambalaj OEM de calitate nu gluma si sunt uleiuri dedicat BMW cu pachete de aditivare pe care nu le vezi in ceea ce vinde shell pe comert sub numele lor.
    Trecerea catre Shell a fost un pas inainte la BMW.
    Pentru motoarele noi de BMW eu pot doar sa recomand uleiul OEM BMW. Eventual daca se vrea ceva mai bun pentru benzinare, exista si alternative de comert.

    Legat de Mercedes Benz.
    Alti baieti tari, care au in jurul lor nume mari din lumea uleiurilor.
    Petronas este ulei extra aprobat Mercedes fiind cam singurul care prezinta pe o gama mai laraga de uleiuri aprobare Mercedes Benz AMG.
    Mobil1 ofera inca o anumita gama de uleiuri catre MB pentru unele masini.

    Legat de Opel si renault
    - opel ca si renault au un parteneriat cu Total. Cel putin la Opel uleiurile DEXOS2 sunt niste glume de uleiuri. Uzuri cat casa, si calitate nema. Dar la 100 lei 5 litri de ulei ce poti sa ceri ?
    - La Renault uleiurile Elf produse de total, sunt o idee mai bune. Dar si pentru ei exista foarte multe alternative de comert exceptionale.


    In urma cu cateva pagini Di Dario a facut o recomandare unui coleg de ford. Nu stiu dupa ce criterii a ales uleiurile dar dupa norma lui erau prea putine.
    Apreciez materialele puse de el, dar l-am contrazis aici, nu a fost nici o atacare la persoana OvidiuH, dar nu poti sa ii spui unuia care cere ulei fie A1B1 fie A5b5 sa puna C3 in motor.
    Motoarele ford lucreaza cu vascozitati mici si norme cu HTHS mic implicit. Sunt motoare gandite pentru asta, nu poti sa ii spui Baga C3 care are alta gama de vascozitati si HTHS-uri de minim 3.5 cand la ford ai uleiuri cu HTHS de 2.6. Este o modificare mult prea mare a vascozitatii uleiurilor pe care NU O POTI RECOMANDA.
    Am fost contra uleiurilor de camion in motor si am si spus de ce nu este bine mai ales pentru grupul VAG.

    L-am contrazis cand a spus uleiul de camion delvac esp pentru diesel cu DPF de comert. Acel ulei avand cenusa de sulf de 1% nefiind compatibil cu nici un DPF de masina de comert.

  10. #356
    Premium user toni's Avatar
    Data inscrierii
    iulie 2008
    Locatie
    Bucuresti
    Varsta
    34
    Posturi
    5,646
    Thanks
    692
    Thanked 3,449 Times in 1,417 Posts
    Rep Power
    34

    Implicit

    Intrucat nu ne putem intelege civilizat, topicul se inchidem cu avertizari pentru toata lumea. Urmatoarele derapaje de genul asta vor duce la o perioada de linistire in afara forumului pentru cei implicati!
    VW Golf VII GTI
    My detailing blog

  11. The Following 6 Users Say Thank You to toni For This Useful Post:

    AkaManah (20 martie 2017), di dario (28 august 2016), i860 (28 august 2016), ionutz_cjv5 (28 august 2016), radu20 (28 august 2016), Zveroboy (14 septembrie 2016)

Pagina 36 din 36 PrimulPrimul ... 263233343536

Reguli de Postare

  • Nu poti creea thread-uri noi.
  • Nu poti sa raspunzi
  • Nu poti sa adaugi atasamente
  • Nu poti sa iti modifici posturile
  •